ANUNȚ DE PARTICIPARE
privind achiziționarea ____Produse petroliere
prin procedura de achiziție____Licitație Publică
1. Denumirea autorității contractante: Intreprinderea de Stat Intreprinderea pentru silvicultura "Tighina"
2. IDNO: 1002608000795
3. Adresa: mun.Bender, str.Chisinaului,228
4. Numărul de telefon/fax: 0 68200579 / 030555956
5. Adresa de e-mail și de internet a autorității contractante: tighinasilvicultura@gmail.com
6. Adresa de e-mail sau de internet de la care se va putea obține accesul la documentația de atribuire: documentația de atribuire este anexată în cadrul procedurii în SIA RSAP
7. Tipul autorității contractante și obiectul principal de activitate (dacă este cazul, mențiunea că autoritatea contractantă este o autoritate centrală de achiziție sau că achiziția implică o altă formă de achiziție comună): __Nu se aplică
8. Cumpărătorul invită operatorii economici interesați, care îi pot satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție privind livrarea/prestarea/executarea următoarelor bunuri /servicii/lucrări:
Nr. d/o |
Cod CPV |
Denumirea bunurilor/serviciilor/lucrărilor solicitate |
Unitatea de măsură |
Cantitatea |
Specificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referință |
Valoarea estimate (fara TVA)
|
|
|
Lotul 1 |
|
|
|
|
1. |
09132000-3 |
Benzina Premium 95 |
litri |
55000 |
-Cifra octanica, COR, min.95, -Aspect limpede si transparent -SM SR EN 228 |
852500lei |
|
|
Lotul 2 |
|
|
|
|
2 |
09134200-9 |
Motorina Euro 5 |
litri |
50000 |
Aditivii din motorina nu trebuie sa contina compusi ai metalelor si fosforului. - Cifra cetanica, min. 51.0 - Punct de inflamabilitate, min. 550C -Densitatea la 200C,max. 860.0kg/m3 Viscozitate la 400C 2.00-4.50mm2/s EN 590 |
700000 lei |
|
|
Lotul 3 |
|
|
|
|
3. |
09134100-8 |
Ulei M10SAE30 |
litri |
9000 |
-Gost 17479.1-85 |
117000 |
Valoarea estimativă totală: 1669500lei |
|
9. În cazul în care contractul este împărțit pe loturi un operator economic poate depune oferta (se va selecta):
1) Pentru toate loturile; da
2) Pentru un singur lot; da
3) Pentrumai multe loturi da
10. Admiterea sau interzicerea ofertelor alternative: nu se admite
11. Termenii și condițiile de livrare solicitați1 Livrarea în decursul întregului an calendaristic în apropierea localităților, a satului Olănești și satul Talmaza raionul Ștefan Vodă, or. Căușeni or. Căinari ai raionului Căușeni la fel și în satul Hîrbovăț al raionului Anenii Noi și satul Dubăsarii Vechi raionul Criuleni._____
12. Termenul de valabilitate a contractului: de la 02.2020 pina la 02.2021
13. Contract de achiziție rezervat atelierelor protejate sau că acesta poate fi executat numai în cadrul unor programe de angajare protejată (după caz): nu se aplică
14. Prestarea serviciului este rezervată unei anumite profesii în temeiul unor acte cu putere de lege sau al unor acte administrative (după caz): nu se aplică
15. Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție; nivelul minim (nivelurile minime) al (ale) cerințelor eventual impuse; se menționează informațiile solicitate (DUAE, documentație):
Nr. d/o |
Descrierea criteriului/cerinței |
Mod de demonstrare a îndeplinirii criteriului/cerinței: |
Nivelul minim/ |
1 |
Certificat de inrejistrare a intreprinderii, Extrasul |
Emis de Camera Inrejisrarii de Stat, copie confirmata prin aplicarea semnaturii si stampila participantului |
Obligatoriu |
2 |
Oferta |
Formularul F3.1, Semnat și ștampilat de către operatorul economic |
Obligatoriu |
3 |
Formular informativ despre ofertant |
Orijinal, confirmata prin aplicarea semnaturii si stampila participantului |
Obligatoriu |
4 |
Certificat de atribuire a contului bancar |
Eliberat de banca detinatoare de cont, copie confirmata prin aplicarea semnaturii si stampila participantului |
Obligatoriu |
5 |
Certificat de efectuare sistematice a platii impozitelor, contributiilor |
Eliberat de Inspectoratul Fiscal |
Obligatoriu |
6 |
Ultimul raport financiar |
Copie confirmata prin aplicarea semnaturii si stampila participantului |
Obligatoriu |
7 |
Licenta de activitate, in caz daca se licentiaza |
Copie confirmata prin aplicarea semnaturii si stampila participantului |
Obligatoriu |
8 |
Certificat de conformitate sau alt certificate echivalent ce confirma calitatea produselor petroliere oferite- eliberat de Organismul National de Verificare a conformitatii produselor - copia originalului, confirmata prin stampila si semnatura participantului; |
Copie confirmata prin aplicarea semnaturii si stampila participantului |
Obligatoriu |
9 |
Garantie pentru oferta F3.2 1% din valoarea fara TVA |
Scrisoare de garantie bancara sau transfer la contul autoritatii |
Obligatoriu |
10 |
Garantie de buna executie F3.3 va constitui 3% din valoarea contractului adjudecat |
Eliberat de o banca comerciala, original, confirmata prin aplicarea semnaturii si stampila bancii |
Obligatoriu |
11 |
Formatul specificatii tehnice F4.1 |
Original, confirmata prin aplicarea semnaturii si stampila participantului |
Obligatoriu |
12 |
Formatul specificatii de pret F4.2 |
Original, confirmata prin aplicarea semnaturii si stampila participantului |
Obligatoriu |
16. Motivul recurgerii la procedura accelerată (în cazul licitației deschise, restrânse și al procedurii negociate), după caz: nu se aplică
17. Tehnici și instrumente specifice de atribuire (dacă este cazul specificați dacă se va utiliza acordul-cadru, sistemul dinamic de achiziție sau licitația electronică): nu se aplică
18. Condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului (indicați după caz): nu se aplică
19. Criteriul de evaluare aplicat pentru adjudecarea contractului: Pe fiecare lot in parte la pretul cel mai scazut cu corespunderea cerintelor solicitate.
20. Factorii de evaluare a ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere economic, precum și ponderile lor:
Nr. d/o |
Denumirea factorului de evaluare |
Ponderea% |
|
nu se aplică |
|
21. Termenul limită de depunere/deschidere a ofertelor:
- până la: [ora exactă] Informația o găsiți în SIA RSAP
- pe: [data] Informația o găsiți în SIA RSAP
22. Adresa la care trebuie transmise ofertele sau cererile de participare:
Ofertele sau cererile de participare vor fi depuse electronic prin intermediul SIA RSAP
23. Termenul de valabilitate a ofertelor: _30 zile
24. Locul deschiderii ofertelor: _SIA RSAP
Ofertele întîrziate vor fi respinse.
25. Persoanele autorizate să asiste la deschiderea ofertelor:
Ofertanții sau reprezentanții acestora au dreptul să participe la deschiderea ofertelor, cu excepția cazului cînd ofertele au fost depuse prin SIA "RSAP".
26. Limba sau limbile în care trebuie redactate ofertele sau cererile de participare: _Limba română
27. Respectivul contract se referă la un proiect și/sau program finanțat din fonduri ale Uniunii Europene: nu se aplică
(se specifică denumirea proiectului și/sau programului)
28. Denumirea și adresa organismului competent de soluționare a contestațiilor:
Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor
Adresa: mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt nr.124 (et.4), MD 2001;
Tel/Fax/email: 022-820 652, 022 820-651, contestatii@ansc.md
29. Data (datele) și referința (referințele) publicărilor anterioare în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene privind contractul (contractele) la care se referă anunțul respective (dacă este cazul): nu se aplică
30. În cazul achizițiilor periodice, calendarul estimat pentru publicarea anunțurilor viitoare: nu se aplică
31. Data publicării anunțului de intenție sau, după caz, precizarea că nu a fost publicat un astfel de anunţ:Nu se specifica
32. Data transmiterii spre publicare a anunțului de participare: Conform sistemului
33. În cadrul procedurii de achiziție publică se va utiliza/accepta:
Denumirea instrumentului electronic |
Se va utiliza/accepta sau nu |
depunerea electronică a ofertelor sau a cererilor de participare |
Se acceptă |
sistemul de comenzi electronice |
Nu se acceptă |
facturarea electronică |
Se acceptă |
plățile electronice |
Se acceptă |
34. Contractul intră sub incidența Acordului privind achizițiile guvernamentale al Organizației Mondiale a Comerțului (numai în cazul anunțurilor transmise spre publicare în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene): nu se aplică
(se specifică da sau nu)
35. Alte informații relevante: ______________________________________________________
Conducătorul grupului de lucru: __________________