vezi mai mult

Anunț!!! Specii de puieți spre vânzare
17.09.2024   29 Accesări   
 
Plan provizoriu de achiziție Î.S.,,Î.S. Tighina" pentru anul 2023
06.12.2022   207 Accesări   
 
Prima pagină   »  Anunțuri   »  Licitații publice » Anunț de participare inclusiv pentru procedurile de preselecție/procedurile negociate privind achiziționarea Autovehicole de teren prin procedura de achiziție ,,Licitație deschisă"
30
12.2021
Anunț de participare inclusiv pentru procedurile de preselecție/procedurile negociate privind achiziționarea Autovehicole de teren prin procedura de achiziție ,,Licitație deschisă"
   
224 Accesări  

 

 

INCLUSIV PENTRU PROCEDURILE DE PRESELECȚIE/PROCEDURILE NEGOCIATE 

 

privind achiziționarea Autovehicole de teren prin procedura de achiziție Licitație deschisă

*Procedura a fost inclusă în planul de achiziții publice a autorității contractante (Da/Nu): Da

Este inclus în proiectul bugetului întreprinderii pentru anul 2022. Pagina web către planul publicat: www.tighina.silvicultura.md  

1.    Denumirea autorității contractante: Întreprinderea de Stat Întreprinderea pentru Silvicultură "Tighina"

2.    IDNO: 1002608000795 

3.    Adresa: mun. Bender, str. Chi;in[ului, 228 

4.    Numărul de telefon/fax: 068200579 / 030555956

5.    Adresa de e-mail și pagina web oficială ale autorității contractante: tighinasilvicultura@gmail.com

6.    Adresa de e-mail sau pagina web oficială de la care se va putea obține accesul la documentația de atribuire: documentația de atribuire este anexată în cadrul procedurii în SIA RSAP

7.    Tipul autorității contractante și obiectul principal de activitate (dacă este cazul, mențiunea că autoritatea contractantă este o autoritate centrală de achiziție sau că achiziția implică o altă formă de achiziție comună): Întreprinderea de Stat Întreprinderea pentru Silvicultură "Tighina" este instituție de stat cu atribuţii  în domeniul silviculturii. 

8.    Cumpărătorul invită operatorii economici interesați, care îi pot satisface necesitățile, să participe la procedura de achiziție privind livrarea/prestarea următoarelor bunuri/servicii:

Nr. d/o 

Cod CPV 

Denumirea bunurilor/ serviciilor 

Unitatea de măsură 

Cantitatea 

Specificarea tehnică deplină solicitată, Standarde de referință 

Valoarea estimată
(se va indica pentru fiecare lot în parte)
 

1 

34110000-1

Lotul 1

 

 

 

 

Autovehicole de teren tip pick-up 4x4

Buc.

3

 

-          Tip caroserie - Pick-up;

-          Dimensiuni: 5285x 1800x1775;

-          Garda la sol- 215 mm;

-          Transmisie - 4 x 4;

-          Cutie de viteze - manuala;

-          Numar de rapoarte - 6;

-          Capacitate motor - 2000-2500cm3 ,dizel;

-          Putere - 181cp/430 Hm;

-          Consum combustibil (L/100km)-10.0/6.8/7.5;

-          Capacitatea de incarcare in platforma din spate - pina la 1 tona;

-          Numar de locuri - 5;

-          A.B.S.+ E.B.D.

-          E.S.P.

-          FBA - Sistema prevenirii loviturii frotale;

-          HSA asistenta de pornire in panta;

-RA4 sistem multimedia;

TPMS - system de monitorizare a presiunii in pneuri;

-          Deconectarea alimentarii cu combustibil in caz de accident;

-          Deschiderea usilor automat in caz de accident;

-          Sistem acustic- 6 boxe;

-          Senzori de ploaie si lumina;

-          Camera video pentru parcare spate;

-          Aer conditionat automat (Climat control):

-          Regulator limitator de viteza (Cruiz Control);

-          Jante aliaj 245/65/R17;

-          Volan multifunctional;

-          Airbag-uri - 7 buc.;

-          Roata de rezerva- dimensiuni normale;

-Autovehicol nou, fără parcurs

- Garantie - 3 ani sau 100000 km

 

 

 

 

 

904 500.00

Valoarea estimativă totală

904500.00 

9.      În cazul procedurilor de preselecție se indică numărul minim al candidaţilor şi, dacă este cazul, numărul maxim al acestora. Nu se aplică.

10.  În cazul în care contractul este împărțit pe loturi un operator economic poate depune oferta (se va selecta):

1)      Pentru un singur lot;

2)      Pentru mai multe loturi;

3)      Pentru toate loturile;

4)      Alte limitări privind numărul de loturi care pot fi atribuite aceluiași ofertant - nu sunt.

11.    Admiterea sau interzicerea ofertelor alternative: Nu se admite.

12.    Termenii și condițiile de livrare/prestare solicitați:  I tr. 2022 

13.    Termenul de valabilitate a contractului: 31.12.2022.

14.  Contract de achiziție rezervat atelierelor protejate sau că acesta poate fi executat numai în cadrul unor programe de angajare protejată (după caz): Nu.    

15.  Prestarea serviciului este rezervată unei anumite profesii în temeiul unor legi sau al unor acte administrative (după caz): Nu.  

16.  Scurta descriere a criteriilor privind eligibilitatea operatorilor economici care pot determina eliminarea acestora și a criteriilor de selecție/de preselecție; nivelul minim (nivelurile minime) al (ale) cerințelor eventual impuse; se menționează informațiile solicitate (DUAE, documentație):

 

Nr. d/o

Criteriile de calificare și de selecție

(Descrierea criteriului/cerinței)

Mod de demonstrare a îndeplinirii criteriului/cerinței:

Nivelul minim/
Obligativitatea

1

DUAE

Semnat electronic de către operatorul economic

Da

2

Oferta  F3.1, F4.1, F4.2

Semnată electronic de către operatorul economic.

Da

3

Cerere de participare

Conform Anexei nr.7 din Documentația standard

Da

4

Declarație privind valabilitatea ofertei

Conform Anexei nr.8 din Documentația standard

Da

5

Declarație privind confirmarea identității beneficiarilor efectivi

Conform modelului aprobat prin Ordinul MF 145/2020

Da

6

Licența de activitate (sau actul ce confirmă dreptul operatorului economic se presteze/livreze serviciile/bunurile solicitate)

Copie confirmată prin aplicarea semnăturii şi ştampilei Participantului

Da

7

Certificat de efectuare sistematică a plăţii

impozitelor, contribuţiilor

valabil la momentul deschiderii ofertelor, eliberat de Serviciul Fiscal, semnat electronic de către operatorul economic

Da

17.  Garanția pentru ofertă, cuantumul - 1%.

18.    Garanția de bună execuție a contractului, cuantumul - 5%.

19.  Motivul recurgerii la procedura accelerată (în cazul licitației deschise, restrânse și a procedurii negociate), după caz. Nu se aplică.

20.  Tehnici și instrumente specifice de atribuire (dacă este cazul specificați dacă se va utiliza acordul-cadru, sistemul dinamic de achiziție sau licitația electronică): Nu s-au aplicat.

21.    Condiții speciale de care depinde îndeplinirea contractului (indicați după caz): Nu se aplică

națională - MDL.

23.    Criteriul de evaluare aplicat pentru atribuirea contractului: prețul cel mai scăzut.

24.    Factorii de evaluare a ofertei celei mai avantajoase din punct de vedere economic, precum și ponderile lor: Nu se aplică. 

 

Nr. d/o

Denumirea factorului de evaluare

Ponderea%

-

-

-

25.    Termenul limită de depunere/deschidere a ofertelor:

-          conform SIA RSAP /până la: [ora exactă] SIA RSAP. 

-          pe: [data] SIA RSAP. 

26.    Adresa la care trebuie transmise ofertele sau cererile de participare:

Ofertele sau cererile de participare vor fi depuse electronic prin intermediul SIA RSAP 

27.    Termenul de valabilitate a ofertelor: 30 zile.

28.    Locul deschiderii ofertelor: SIA RSAP. Ofertele întârziate vor fi respinse.

29.    Persoanele autorizate să asiste la deschiderea ofertelor:
Ofertanții sau reprezentanții acestora au dreptul să participe la deschiderea ofertelor, cu excepția cazului cînd ofertele au fost depuse prin SIA RSAP.

30.    Limba sau limbile în care trebuie redactate ofertele sau cererile de participare:

Limba de stat.

31.    Respectivul contract se referă la un proiect și/sau program finanțat din fonduri ale Uniunii Europene: Nu. 

32.    Denumirea și adresa organismului competent de soluționare a contestațiilor:

Agenția Națională pentru Soluționarea Contestațiilor

Adresa: mun. Chișinău, bd. Ștefan cel Mare și Sfânt nr.124 (et.4), MD 2001;

Tel/Fax/email:022-820 652, 022 820-651, contestatii@ansc.md

33.  Data (datele) și referința (referințele) publicărilor anterioare în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene privind contractul (contractele) la care se referă anunțul respectiv (dacă este cazul): Nu au fost.

34.  În cazul achizițiilor periodice, calendarul estimat pentru publicarea anunțurilor viitoare: Nu se aplică.

35.  Data publicării anunțului de intenție sau, după caz, precizarea că nu a fost publicat un astfel de anunţ: 10.12.2021

36.    Data transmiterii spre publicare a anunțului de participare: conform SIA RSAP. 

37.    În cadrul procedurii de achiziție publică se va utiliza/accepta:

 

Denumirea instrumentului electronic

Se va utiliza/accepta sau nu

Depunerea electronică a ofertelor sau a cererilor de participare

Se acceptă

Sistemul de comenzi electronice

Nu se acceptă

Facturarea electronică

Se acceptă

Plățile electronice

Se acceptă

38.  Contractul intră sub incidența Acordului privind achizițiile guvernamentale al Organizației Mondiale a Comerțului (numai în cazul anunțurilor transmise spre publicare în Jurnalul Oficial al Uniunii Europene): Nu.

39.    Alte informații relevante: Nu sunt. 

 

 

 

Conducătorul grupului de lucru:  ______________________________  Igor Popov.